دربی77؛ فریبا: از نظر فنی بازی خوبی ندیدیم ؛ خطاها همانند هیجان زیاد بود

کهکشانی ها
NEWS SPORT
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان REAL MADRID و آدرس rmanews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





طرفداری - پیشکسوت استقلال اعتقاد دارد ‌هر دو تیم از نظر فنی بازی خوبی را ارائه نکردند.

 

بهتاش فریبا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره تساوی استقلال و پرسپولیس در هفته هشتم لیگ برتر گفت:" همانقدر که بازی هیجان زیادی داشت خطا هم داشت. نیمه اول هر دو تیم به بازی مستقیم روی آوردند که از نظر فنی بازی قشنگی نشد. بازیکنان دنبال توپ سوم بودند تا هافبک‌ها از پشت 18 قدم به آن برسند که هیچ‌کدام موفق نشد."

وی ادامه داد:" هیچ‌کدام از تیم‌ها نتوانستند از پاس‌های مستقیم استفاده کنند. پاس‌های استقلالی‌ها را پرسپولیسی‌ها گرفتند و برعکس. طبیعی بود با آمدن فرهاد مجیدی استقلال دنبال پاس زمینی باشد که فرهاد در آن تبحر دارد و آماده نفوذ است اما ضربه اول به پای او نخورد. بازی ساموئل هم قشنگ بود و می‌توانست با یک بغل پا توپ را وارد دروازه کند."

پیشکسوت استقلال با بیان اینکه نفرات وارد شده به زمین نتوانستند تغییری ایجاد کنند عنوان کرد": غیر از فرهاد مجیدی، نه خلعتبری نه برهانی هیچ‌کدام نتوانستند تغییری ایجاد کنند و بازی همانطور که پیش‌بینی شده بود با تساوی به پایان رسید."

فریبا در پاسخ به این سؤال که پیش‌بینی شما از بازی چه بود،‌گفت:" پیش‌بینی من تساوی با گل بود. در صورت کلی بازی بدی نبود و از نظر هیجان و استرس می‌توان گفت مردم استرس داشتند اما از نظر فنی بازی خوبی نبود."

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 15 شهريور 1392برچسب:, ] [ 21:56 ] [ محمدمیرعالی{مدیر وب} ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 44
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 44
بازدید ماه : 1245
بازدید کل : 31616
تعداد مطالب : 841
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1